RADYO FREKANS İLE BEN ALDIRMA

Bu slayt gösterisi için JavaScript gerekir.

RADYO FREKANS İLE BEN ALDIRMA

Cilt estetiği konusunda insanları rahatsız eden durumlardan biri de benlerdir. Benler genellikle yaş ilerledikçe ya da güneş ışınlarına mazur kaldıkça artış göstermektedirler. Güneş ışınların sebep olduğu benlerde, cildi güneşe karşı koruyan melanosit hücrelerinin sentezlediği melanin pigmentini artışı ile oluşma gerçekleşmektedir. Bu tür benlerin daha sonra kansere çevirebilme ihtimali vardır. Genellikle halk arasında benlerin aldırılmasının tehlikeli olduğu düşünülür. Oysaki alınan bir benin kanserleşme tehlikesi yoktur. Benler alındığı zaman etrafa çoğaltıcı yayılıcı bir etkide bulunmazlar.

Ben aldırma konusundaki söylentiler insanları benleri ile yaşama mecburiyetinde bırakmaktadır. Bu da bazı psikolojik sorunlara ve asosyal davranışlara neden olmaktadır. Çocuklar dahi çok göz önünde bulunan benlerinden rahatsız olabilirler. Bu erken yaşta kompleks sahibi olmalarına neden olacağından, erken yaşlar da özgüven konusunda problem yaşamalarına sebebiyet verebilmektedir. Bu nedenler benler önemsenmesi ve eğer rahatsızlık duyuluyorlarsa alınması gereken cilt problemleridir.

Son dönemde ben aldırma yöntemlerine bir yenisi eklenmiştir. Bu yöntem koterle ben aldırma yöntemine çok benzemektedir. İkisi arasındaki tercihi uzman hekiminizle görüşüp, tarafında muayene edilerek karar verebilirsiniz. Bu yöntem radyo frekans ile ben aldırma olarak adlandırılan benlerin radyo frekans ile oluşturulan ısı sonucu buharlaştırılması şeklinde işleyişe sahip bir tedavi yöntemidir.

Radyo frekans ile ben tedavisi genellikle tek seans ile de tamamlanabilmedir. Fakat iki seansta yapılması benin iz bırakmaması açısından önemlidir. Benin iz bırakma durumunu etkileyen bir başka faktör ise hekiminizin el becerisi ve tecrübesidir. Eğer bu işlemi yapan kişi benin bulunduğu bölgeyi gereğinden fazla oyarsa orada benden çok daha rahatsız edici bir görüntü oluşabilmektedir.

Radyo frekans ile ben aldırma işlem bittikten sonra ya da bir kontrolün yapılmasını gerektiren bir yöntemdir. Bu sayede tedavi daha kontrolü hale getirilmiş olacaktır.

 

Bir Yanıt Bırakın

