LAZERLE BEN ALDIRMA

??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????LAZERLE BEN ALDIRMA

Bazı insanlar genellikle yüz ve elleri gibi çok görünen bölgelerindeki bazı benler rahatsızlık duymakta ve onlardan bir şekilde kurtulmak istemektedir. Bu konuda yeterli araştırmayı yapmayan kişiler benlerinden bir an önce kurtulmak istemelerinin yanı sıra halk arasında yanlış bilinen durumlardan hareketle bu konuda endişe duymaktadırlar. Çünkü pek çok kişi ben aldırmanın tehlike bir işlem olduğunu, alınan beni daha da çoğalacağını ya da kanserleşeceğini düşünmektedirler. Bu gibi söylentiler asılsız olmakla birlikte insanları bu konu hakkında yanlış yönlendirmektedirler

Son yıllarda en çok tercih edilen ben aldırma yöntemi lazerle ben aldırma yöntemdir. Bu işlemde genellikle fraksiyonel lazer sistemi kullanılmaktadır. Lazerle ben aldırma yöntemi yaklaşık 20-30 dakika arasında değişen seans süreleri ile tamamlanmaktadır. kimi durumda 2 seans ya da tek seans yeterli iken daha büyük ve koyu renkte benlerde 4 seansa kadara uygulama yapılması gerekmektedir.

En acısız ve ağrısız şekilde benlerinizden kurtulmanızı sağlayan lazerle ben tedavisi işlemi çok pratik olmasıyla avantaj sağlamaktadır. Bir diğer avantaj ise işlem sonrasında sosyal hayatınıza ya da iş yaşamınıza dönebilmektir. İşlem sonrasında görülen kabuklanmalar normaldir ve kesinlikle dokunulması kendiliğinden düşmesi beklenmelidir. Bu bölgeye uygulanacak güneş koruyu kremler ile bir sonraki seansa kadar bölgeyi korumuş olursunuz. Bu durum da tedavinin daha başarılı sonuç vermesine katkıda bulunmaktadır.

Siz de benlerinizden kurtulmak istiyorsanız muhakkak alanında uzman dermatologlar ile görüşerek gerekli sağlık taramalarından geçirilmeniz gerekmektedir.

 

 

Bir Cevap Yazın

