Lazerle Ben Aldırma Fiyatları

?????????????????????????????????????????????????????????????????????Lazerle Ben Tedavisi Fiyatları
Lazerle ben tedavisi kesinlikle en fazla tercih edilen yöntemlerden biridir. Bunun nedeni lazerin iz bırakmasının söz konusu olmaması ve aynı zamanda koyu renkli benlerde kesin tedavi sağlamasıdır. Ancak genellikle lazerle tedavinin istenmemesinin nedeni lazerin oldukça pahalıya mal olmasıdır.
Benlerin tedavisinde oldukça farklı yöntemler kullanılmaktadır. Genellikle koterle tedavi bir tek seansta tamamlanmaktadır. Ancak lazerde durum değişmektedir. Genellikle 2 ya da 5 seans arasında tedavinin bittiği bilinmektedir. Lazerle ben aldırma fiyatları oldukça farklıdır. Bazı doktorlar 250 – 300 TL fiyat önerirken bazıları da 1500 TL fiyat isteyebilmektedir. Genellikle ben tedavilerinde önemli olan benin yapısıdır. Benin yapısına göre hangi tedavinin yapılacağı belirlenmelidir.
Lazerle ben tedavisi fiyatları değerlendirildiğinde genellikle tek ben için 100 TL alındığı ve ben sayısı arttıkça her ben için 50 TL daha alındığı bilinmektedir. Genellikle SGK mensubu olan hastalara da %50 indirim uygulandığı bilinmektedir. Ücret tüm seanslar için ayrı ayrı alınmaktadır. Genellikle SGK mensubu olan hastalardan fark ücreti alınmamaktadır.
Lazerle ben tedavisi dışında pek çok farklı yöntemle ben tedavisi mümkündür. Lazerle ben tedavisi fiyatları oldukça çeşitlidir. Önemli olan ben tedavileri değerlendirildiğinde hangisinin daha doğru tedaviyi sunduğudur. Diğer yöntemleri de değerlendirmek ve en az iz bırakan tedaviyi seçmek en mantıklı olan olacaktır. En doğru tedaviyi seçtikten sonra uygun fiyatı ödemek en uygunudur.

Bir Cevap Yazın

