KOTERLE BEN ALDIRMA

Ben aldırma tedavisiKOTERLE BEN ALDIRMA

Benler ( nevüsler), cildimizi güneş ışınlarına karşı koruyan melanosit hücrelerinin ürettiği melanin pigmentinin kümelenmesi şeklinde oluşmaktadır. Genellikle ilerleyen yaşlarda ben sayısında artış görülmektedir. Bu artış tehlike habercisi de olabileceği gibi çoğunlukla yaşın ve güneşin etkileri ile oluşup herhangi bir olumlu ya da olumsuz etkisi bulunmamaktadır.

Ben tedavisi belirli adımların izlenmesi ile yapılmaktadır. Bu adımlara göz atacak olursak,

-Öncelikle iyi referanslara sahip bir dermatolog ile görüşüp muayene için randevu alınmalıdır.

-Muayene esnasında, beninizin varsa sizde yarattığı fizyolojik etkileri anlatmanız gerekmektedir. Kaşıntı, acıma vb. etkilerden bahsetmeniz beninizin iyi huylu mu kötü huylu mu olduğunun anlaşılmasında önemlidir.

-Beninizin neden oluştuğunun tespitinden sonra alınması için hangi yöntemin sizin için uygun olacağına dermatoloğunuz ile birlikte karar vermeniz gerekmektedir.

-Seçilen yöntemin artı ve eksileri iyi şekilde düşünülerek göz önünde bulundurulmalı ve ona uygun olarak tedaviye başlanmalıdır

-İşlem sonrasında nelere dikkat etmeniz gerektiğini detaylı şekilde hekiminizden öğrenmeniz gerekmektedir

Son yıllarda en çok tercih edilen ben aldırma yöntemlerinden biri olan koterle ben aldırma acısız ve kansız olması bakımından oldukça tercih edilebilir bir yöntemdir.

Koterle ben aldırma az sayıda seanstan oluşan bir ben aldırma yöntemidir. İşlem elektrik enerjisinin ısı oluşturarak benin buharlaştırılması şeklinde yapılmaktadır. Bu işlem önceleri kan durdurma gibi durumlarda kullanılırken artık ben aldırma teknikleri arasına girmiştir.

Koterle ben aldırma hakkında daha detaylı bilgiye sahip olmak için koter kullanan uzmanlar ile görüşmeniz faydalı olacaktır.

Bir Cevap Yazın

