CERRAHİ YÖNTEMLERLE BEN ALDIRMA

?????????????????????????????????????????????????????????????CERRAHİ YÖNTEMLERLE BEN ALDIRMA

Güneşten gelen zararlı ışınlar dünyaya ulaşmadan önce atmosfer tarafından süzülürler. Fakat güneşin dik geldiği öğle saatlerinde gelen zararlı ışınlar atmosfer tarafından tam olarak filtre edilemez. Bu zararlı ışınlar cildimize nüfus ederek yıllar içerisinde hücre dokularının değişmesine ve koyu renkli benlerin kanserleşmesine yol açabilir. Bu benlerin kanserli olduğunu ya da olmadığını dermatoloji uzmanlarına danışarak öğrenebiliriz.

Cerrahi yöntemlerle BEN TEDAVİSİ insanların çekindiği bir işlem olarak görülmektedir. Fakat bazı ben tiplerinin bu yöntemle alınması gerekmektedir. Benler çeşitlidir ve her ben kanserlidir diye bir durum söz konusu değildir. Ben aldırmanın çeşitli yöntemleri vardır. Her ben aynı yöntemle aldırılmamalıdır. Kötü huylu benler lazer ya da koterle alındığında kötü sonuçlar doğabilir. Cerrahi yöntemlerle ben aldırma burada karşılaşacağımız yöntemlerdendir. Kötü huylu benlerin kökleri olduğu için rahatsızlığın tüm vücuda yayılmasını engellemek için yüzeysel işlem yapılmaması gerekmektedir. Cerrahi yöntemlerle ben aldırma işlemi kanserli benlerin ya da damar benlerinin alınmasında tercih edilmesi gereken yöntemlerdir.

İyi huylu benler için genellikle cerrahi yöntemler tercih edilmemektedir. Çoğu zaman cerrahi müdahaleler ile alınan benler çok iz bırakmaktadır. Burada izin daha hafif kalmasındaki en önemli faktör seçeceğiniz uzmanın mesleki becerisi ve tecrübesidir. Bu nedenle iyi referanslara sahip bir hekimle çalışmak alacağımız sonucun kalitesi açısından çok önemlidir. Eğer benlerinizden şikayet ediyorsanız ya da herhangi bir şüpheyle karşı karşıyaysanız vakit kaybetmeden konuda uzman hekimler ile iletişime geçmeniz gerekmektedir.

Bir Cevap Yazın

